1:a december!

Har ätit den första chokladen ur julkalenden, mums! Snacka om jul. Mer jul har det vart idag för har vart i stan och fikat med Kajsa och letat julklappar :) Hon ska hängde med mig på min skojakt, det borde inte vara så svårt att hitta ett par varma skor? men joo det är de. Kollade runt på skor i hstd igår men där fanns bara höst skor enligt mig, det är snö ute och jag ska ha skor som håller mina fötter varma! vara förskyld är ju så segt, eller hur? Men i falkenberg på Kullens skor hitta jag det jag sökte! Hoppas bara de är så varma som jag tror (: 

 Hittade julklappar också, både till mig och till andra. Man måste ju kolla upp vad man ska önska sig av päronen ;) Har vart en väldigt mysig dag, gick runt på stan i tre timmar och fikade med varm choklad tsm med Kajsa på Stålhboms.

Ska visa skorna senare ikväll, mkt nöjd med köpet (:
Love, s!



Får små julklappar av mamma och pappa varje dag till julafton, när annie kommer hem så får hon också :D En väldigt mysig tradition som jag gillar lika mkt som mamma ;> Tänk att det är december nu! GILLAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0