Dagen efter en grym kväll...

... mår man kanske inte bäst precis ;) Men de minnen man har från igår gör så att det känns lite bättre ;) Dock så blir jag så jävla lätt irreterad bara för att jag sovit för lite ^^ menmen sådana smällar man får ta! Var ju som sagt hos Rabbe som fyllde arton i hstd igår, de var riktigt nice att träffa en massa nya människor och att festa med mina kära klasskompisar Madde och Emma, topppen tjejer - även när de blir fylla! haha.

Åkte hem tidigt från Emma för jag skulle iväg och hugga gran och grilla krov med släkten! Mkt mysigt måste jag säga, dock så var jag lite halv väck men de funka fint. Lämnade ju sängen iaf ;) Nu ska jag snart ta en dusch sen ringa Elin för att snacka lite om helgen.

Love s.

Tog lite bilder efter att vi varit hos tilda på lite förkrök, när dessa bilder togs vänta vi på bussen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0