Dagens




Så här ser jag ut idag, plattat hår och annies tröja. Gillaaaaa! Imorgon måste den tvättas så att alla kläder jag lånat ligger prydligt i hennes garderob när hon kommer hem. BARA EN VECKA KVAR TILLS JAG FÅR SE MIN ÄLSKADE SYRRA HEMMA! :D hon stannar i sverige i två veckor sen drar hon till frankrike igen.

Blev ingen bloggning igår för jag var i skolan - gjorde matte prov - träna gym på idrotten - hem och kolla klart bonde söker fru - sova - träffa Elvira hemma hos mig - laga mat tsm - ta halv nio tåget till hstd och träffa kusinen - prata en massa med henne - sova i hennes lägenhet! Det blev en kanon dag även om den inte blev som jag tänkt mig! :) Idag blire kungsbacka direkt efter skolan för att träffa ********! Kommer bli kanon.

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0