Hos maisan

Ligger i marias säng nu, hon är och äter :) Kom hit efter att träffat *******, hade en mysig kväll med honom igår! En helt perfekt fredags kväll måste jag säga! Ska ta två tåget hem för sova lite och sen fixa mig inför kvällen som ska spenderas med Madde och Emma på fest i Halmstad! Det är maddes kompis som fyller arton som vi ska fira. Sen blire att sova hos Emma. Kommer bli en kanon lördag har jag bestämt ;)

Här kommer lite bilder från thailand, jag och maisan var ju där tsm för ett årsen. HELT UNDERBART VARE. minnen är bra saker asså!
Love, s.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack i efterskott för din gratulation :)

2010-12-11 @ 15:23:56
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0