Jag har hittat den - D3100


Precis hände det som inte får hända!! Jag var precis klar med inlägget och då laggar internet och allt försvinner, jäääävla skit tänker man då :/ Sen skrev jag om inlägget asså de nedanför men då laggar internet igen och funkar sen inte alls så det blev inte så mkt bloggande i eftermiddag ;)

När jag och johanna var på expert innan idag så hittade jag denna kameran D3100 för 6000 kr. Läste runt lite på internet om den och denna verkar passa mig, det står att den kan bli så svår som man vill ha den. Asså man kan lära sig en massa men man kan också bara ta en bra bild men mindre kunskaper. "Hur överträffar man en succé? Genom att göra efterträdaren betydligt bättre, är svaret. Nikon D3100 har fått betydligt högre bildkvalitet och full-HD-filmning." så står det om den på en hemsida. Nu står denna kamran högst på önskelistan iaf! :) Svårt att hitta den rätta men tror att detta är det bästa för mig (y)

Jag och johanna gick på stan och jag hittade två julklappar. Tycker det är svårt att köpa till pappsen asså men nu hittade jag något riktigt bra! tror jag iaf... ;) JAg drog till Jasmine vid halv sex och kom hem halv tio, då tänkte jag plugga matte men blev det så? Nejnej, för min halva ringde så det fick bli av tjöta med maisan i 40 minuter och nu sitter jag här och bloggar ;) är dock inte så trött så kanske blir lite plugg iaf (: Mkt mys med Jasmine idag iaf, vi snacka, åt och kolla på sex and the city!

Love, s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0