Långsam dag på ett positivt vis



Heluu bloggen!
Har hunnit med att göra mkt denna dagen, dagen har varit kul dock lite ahh hmm vad ska man säga, oförutsägbar kanske? Skulle fikat med Rozi i stan vid halv fyra men blev tvungen att hänga med emmzi till doktorn för hon ville inte gå dit själv så självklart får man ställa upp för sin vän :) Innan det så dansade vi afrodans på gympan, annorlunda, kul och jobbigt ;> Vi slutade skolan halv två men var i stan ända till fem för det hände så mkt grejer hela tin ;) Tänkte att jag skulle byta piercing idag med men nej, bara för att jag vart förskyld så har det piercing "hålet" läkt seg så därför så måste jag vänta två veckor till. segt -.- Jag som vill bada jacuzzi och sola solarium, jaja lika bra att det går rätt till ;D

Nu tänkte jag plugga klart det som ska lämnas in, fast att jag är skit trött :(
Love, s.

Kommentarer
Postat av: Emma

tack för allt gmn! <33

2010-12-02 @ 23:56:47
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0