Lördag!

Igår kom jag hem från skoldagen kl sju på kvällen! Längsta skoldagen ever ;) Men det var ju bara för att vi va på ett studiebesök men det löste sig med lite stress att bli kvar vid halv nio då jag och jasse drog till Olivia för lite krök. Sen åkte vi till hennes vän Kim där det var fest! Festen började lite segt men det blev bara roligare hela tiden, vi körde ett lite annorlunda öl spel, kul var de faktiskt :D Blev hämtat av pappsen så vi slapp gå/cykla hem i kylan, jävligt gött att slippa det asså :) Gårkvällen blev lyckad!

Vid fem drar jag till götet där jag ska träffa en kompis, blir att jag sover över där också (y) Nu är jag trött och mätt så blir att ta en liten nap, hehe. Älskar inte behöva stressa ;>

Love, s.


En bild madde tog på mig igår (jag och emma körde på jb tröjan igår för vår lärare ville att vi skulle ha på oss dem, man får ju försöka plocka lite extra poäng hos honom ;>), har inga bilder från gårkvällen om inte olivia lägger ut bilder som hon tog på för kröket, men jag hoppas att de kommer upp! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-12-04 @ 21:42:04
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: sofia

gör du?:)

2010-12-05 @ 02:08:49
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0