Natti

Prata nyss tele med Elin "the biff", blev att tjöta igenom vad som hänt i helgen ;) Imorgon kommer Jasmine hem till mig efter skolan, MYS! Har en del (massor) att prata om med min bästa vän.

Kommer lite bilder från grillningen och gran letandet idag, det var faktiskt en mysig stund med släkten i skogen (y) Nu blire sängen.
Love, s.



Min kusin Alica och hennes lilla kusin Lucas, mitt utseende tilllät mig inte vara med på bild idag.

Vi hade en öppen eld också så att vi kunde värma oss, myyyyyys.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! just nu är det frågestund på min blogg, kika gärna in och ställ en fråga :) tack sålänge!

2010-12-13 @ 20:44:01
URL: http://etegnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0