Nyår!

Herregud nu äre verkligen nyår! Känner att paniken börjar växa bara för att hösten har gått såååå fort! har man hunnit med allt? Vad har jag gjort? Halva året på gymnasiet avklarad, herrrrregud! :o Men fan vilket grymt år :) Är verkligen hel nöjd med året, allt har inte blivit som man velat såklart men jag ångrar inget och jag har vuxit så sjukt mycket som person detta året tack vare Språkresan, gymnasiet och självklart tack vare mina fina vänner. Tänkte visa lite bilder från fina minnen från 2010, bra minnen är roligt att minnas!

fyra saker jag lärt mig under 2010:
1: För varje grej man går in i något ensam, växer man som person. För bara för att man är ensam i början betyder det inte att man är det hela tiden (språkresan, gymnasiet osv).
2: Lär dig lita på personer tills de visar motsattsen, alla är värda en chans och ibland två men ge inte för många chanser för då blir det nu som till slut är svag.
3. Visa dig stark i svåra situvationer, ser du svag ut (kollar ner i marken, velar med blicken osv) så ser alla att du är utsatt men om du ist tvingar dig själv till att le och inte dölja dig själv så lyser du självkänsla och även om du mår skit så syns det inte.
4. ta ingen skit, om man mår dåligt av något som någon annan osakat - säg till! Man behöver ju inte börja bråka men ska inte behöva ta någon skit som man inte förtjärnar.

Saker jag ska göra 2011:
1. Gå ut och springa fast att det är kallt och lite mörkt!  
2. Slå pappa i göteborgsvarvet (utmaning om någon!!)
3. Försöka få MVG i så mycket som möjligt
4. Angagera mig i så mycket som möjligt (cuf osv)

Love, s.


I Februari
drog min familj (inte annie) + Maria till Thailand för två veckor as skön semester! Det var så himla roligt att ha med en kompis till Thailand och semestern var helt enkelt grym :)

Jag hade ett förhållande med Simon som varade i ett halv år, mycket fina minnen med den grabben :)



Året börjades med att vara mörk brun, sen blev jag lagom brun och sen ljusbrun. Kan inte bestämma mig vad som är bäst, kul att testa olika färger iaf :)

Valborg firades i mitt hus och vilken kanon kväll det blev :D bara glada miner!


Jag slutade nian, med andra ord lämnade jag 9c bakom mig. Men många bra minnen har jag från klassen, de dåliga minnerna har jag glömt ;)

Jag och maria var på Öland sen drog vi till växjö för att träffa julia i några dagar. Väldigt mysig semester :)

Språkresan till malta var as roligt och något som gjorde året extra bra!


Jasmine tog med mig på vilda äventyr då jag lärde känna hennes kompis Olivia och en massa fler. Månaden jag hade kvar av sommarlovet efter språkresan lärde jag känna en massa nytt folk och den tiden var riktigt rolig :)

Återträff med underbara konfa människor från lägret på Öland, grymt kul va det att träffa dem igen :)

Slog farsan i stadsloppet, de ägde! :D

Lärde känna Elin tack vare jobbet på vallarna, riktigt roligt att träffa en sån virrig, söt och skön person på jobbet ;D

Skolan började och jag lärde känna en massa härliga personer!

Drog Jasmine med till Öland där vi hade en hel mysig helg! :)

Hade ett besök från singapore, en rolig och minnesvärd vecka! :)

Festa gjorde jag också såklart....!

Hela familjen samlades i frankrike där annie bor nu för tiden, en mkt mysig helg! :)

Fina maddzz och jag påväg till fest, madde är en vän från halmstad som jag litar på och har kommit nära. En till toppen vän hittat! :)

Sista bilden, på denna bilden är jag glad och taggad, det får sammanfatta mitt år! Så himla glad för det jag har fått vara med om, det som har varit jobbigt har jag lärt mig av så att nästa år ska bli ännu bättre! ses då ;)

Kommentarer
Postat av: maaijsan

Åhh stinis fan va bra du skriver. De är där fyra saker jag har lärt mig va ju jättte kanon halvis! :D

Du verkar ha haft ett toppen år.

<3

2011-01-01 @ 11:02:56
Postat av: Magnus W

Jag inser att jag måste börja träna på allvar nu... Gott nytt, Stina.

2011-01-01 @ 12:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0