Oh noo...

Föreställningen blev inställd pga av sjukdom! så typiskt... jag som skyndade mig från åsa för att hinna i tid, jaja nu får jag tid för annat iaf. Hade kunnat hänga med på tomtepromenaden, men orsh så kallt! :( Godis och film låter bättre ;) Kanske borde ta en tripp till stan? Fast näääe, godis och film (y) Nedanför kommer en del av min önskelista. Den som hänger på kylskåpet är dock längre ;) I vår familj så gör alla önskelistor, det är bra så att man vet vad folket vill ha! ;>

Love, s.


Kommentarer
Postat av: sofia

vad mysigt!:) Jag gör inte så mycket:)

2010-12-05 @ 15:05:43
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: bloggläsare

Vad är resten av önskelistan då? :)

2010-12-05 @ 19:49:02
Postat av: madde

en d3000 alltså? :) fin kamera det. lite basic kanske. funderat på en 3100 eller en 5000 ist?

2010-12-05 @ 21:20:50
URL: http://dailym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0