Plättar och bakon! mumssssss

Nu kommer Johanna snart och jag sitter fortfarande i pyjamas byxor och sov tröjan! Sov till 12 idag vilket var en chock, la mig inte så sent igår liksom... Men men alltid gött att sova (y) Jag och johanna ska laga plättar och bakon, det är vi bäst på (har gjort det typ 1000 gånger tsm). Vf ändra ett vinnande koncept liksom? ;) Plättar med socker och bakon jämte är ju såååå gött!

Sen ska vi åka till stan (ser ni åka? Johanna har bil :D) och kolla på systemkamera till mig på expert :) Vill verkligen ha en systemkamera i julklapp. Sen går vi nog lite på stan också :) På kvällen ska jag åka till Jasmine i vinberg, alltid lika mysigt!

Love, s.



Johanna och den söta kattungen!

Kommentarer
Postat av: Emma SVAR

nehe bara kolla ngr inläg längre ner ;D <3

2010-12-07 @ 14:58:31
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0