Redan tio? tiden går fort...

Hemma från halmstad, varit på julbord med CUF = centerpartiets ungdomsförbund :) Fattar inte vad det finns som kan vara töntigt med politik. Det är smart och viktigt! Har inte vart så delaktig i cuf under året men ska bli bättring under 2011 så får jag se om det är så kul och intressant som jag tycker det verkar (; Politik är intressant så länge man förstår, jag tror många inte gillar politik just för att det är rätt krångligt - om man inte kan. Julbordet var roligt iaf, träffade på mycket trevligt folk! (y)

Imorgon har jag studiedag! götttt som faen.

Love, s.


En tjej taggad för att gå ut i det kalla ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010? Menar du inte 2011? :)

2010-12-06 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0