Shoppingen från göteborg!


Rea på underkläder på HM, så då fick man passa på! Fick dessa tre för 110 kr :)


Klänning/tröja från Bling, den var dock inte på rea :)

Chill tröja från monki för 50 kr, värt pengarna asså ;)

Snygga tights från Pepper :)

Jag var alltså och shoppade i Göteborg idag, jasmine hade jag vid min sida :) Var en mysig dag i stora staden med mycket folk. Det var riktigt roligt att shoppa iaf. Imorgon ska jag klippa mig och slinga håret, ska bli väldigt skönt och roligt (y) Få en snygg frilla till nyår är ju inte fel. På kvällen ska jag jobba på revyn, ska bli så kul att se den! Längtar faktiskt lite.... första gången är ju speciellt ;)

Ikväll är Carlssons här och planerar vår resa till Karibien, vi har käkat gott och pratat. De är fortfarande kvar, så jag sitter vid en stol en bit från bordet och lyssnar på deras tjöt ;) Nej, men alltid trevligt med Carlssons! När vi var små åkte vi alltid på solresa tsm med de, men sista gången var när jag gick i fyran. Men nu är det dags igen, 11 Februari flyger vi. TAGGGGGGGGGGGGGGGGA.

Love, s.

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Porrigt Stina ;)

2010-12-28 @ 10:37:12
Postat av: Aline

fina kläder.

Jag har lagt upp en tävling på min blogg nu med fina priser. Var med om du vill =)

2010-12-31 @ 01:26:42
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0