ny piercing!

Inte viktigt att läsa:
Ni blogg läsare hänger kvar fast att jag inte bloggar, lite gulligt men tråkigt för er ;) Jag har gjort så mycket denna vecka! Har faktiskt inte haft tid att blogga, jag bloggar ju för min egna del (lät de själviskt, nejnej det handlar ju faktiskt om mitt liv) så bloggar jag inte gör jag ju nått annat kul antagligen ;) Jag bloggar för att få koll på mitt liv och för att känna att de jag gör tar vägen någonstans. Sen gillar jag bilder och att skriva så ahh, de är därför jag bloggar. Nu vet ni de! ;)

Viktigare att läsa:
I Tisdags var jag i Halmstad hela dagen och kvällen, var med tjejerna efter skolan och sen drog jag på cuf fika. Väldigt trevligt dag, hade tänkt träna med Elin men hon blev sjuk så då ändrades planerna helt :) I onsdags var jag med jasmine hela eftermiddan och kvällen, vi snacka, mös och flumma. Vid tio kom mamma hem och då kolla vi det sista på "bonde söker fru", så kul program ju ;)

Igår så bowla jag med klassen och sen åkte emma hem till mig i fbg. Vi var lite på stan och sen stack vi hem till mig och åt och kolla DHW. Sen drog jag och åt på burger inn med pappsen och slutade kvällen med allsång på vallarnas jul show. Lite mysigt med familjen och så dock så vare inte världens bästa musik! Julkänslan är på topp nu iaf, bara en vecka till jullov :D

Viktigast att läsa:
JAG HAR BYTT NAVEL PIERCING! Just nu har jag min dröm piercing, en stav med vit diamant! Emma hjälpte mig ta bort navelringen som jag hade som piercing innan. Som vi kämpa för att få bort ringen!! När vi ringde piercingstudion för att fråga hur man gjorde efter att ha vridit, dragit och ahh gjort allt vi kunnat. De på piercing studion sa att vi skulle ta en tång och klämma på något speciellt sett.

Vi fatta inte riktigt men det slutade med att vi hade varsin tång på varje sida om pluppen som finns på mitten av ringen. Asså ahh det låter helt knas och det var de! Men till slut så lossna ringen och vi bytte, haha asså jag hade såna skratt anfall under tiden vi gjorde detta. UTAN EMMA HADE JAG ABSOLUT INTE KLARAT DET ;) thanks babe, det gjorde min dag för nu kan jag kolla ner på naveln och bli glad varje gång :D hihih

Love, s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0