kulkulkulkul

Nu måste jag börja fixa mig inför kvällen! Den ska spenderas hos Olivia där det kommer komma lite folk, får se hur kvällen slutar ;) Blir nog kanon. Tar dagarna som de kommer, precis så som de ska vara på lov (: Blev inte revyn idag för de var inte riktigt klara men kommer ju få se den typ 40 gånger så att det inte blev av idag gör inte så mkt faktikst ;) haha. Blev mys med syster ist :) nu blire mat sen måste jag börja fixa mig klart ;)

Love, s.

bara för att pappa var så söt när han spelade med i revyn ska jag visa dessa bilder ;) han slutade för 10 årsen med att stå på scenen så nu är han "bara" producent och delägare av revyn som 25 000 besöker varje vinter. Pappa startade revyn när var 16 år då den spelade typ tre föreställningar i en byggdegård och nu har den ca 60 föreställningar under tre månader då ca 400 personer kommer och kollar varje gång. Måste säga att man blir stolt, att han lyckades göra allt detta så bra liksom! :)


Min pappa är längst till höger, en riktig heting!

Här är pappsen i mitten, lite senare i livet men fortfarande på scenen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

tänk så många jag sett egentligen, har ju vart med dig sen vi var jättesmå ju. Underbart! <3

2010-12-21 @ 23:09:03
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0