Volvobesök med min klass Freja

Nu är jag på väg hem från Göteborg, sitter jämte emma i bussen och vi taggar för idag äre fredag!! Våran favvo låt är lätt "DANSA ÄR KUL MEN JAG FÖREDRAR ATT SUPA!" hehehe. Nu märkte vi att det var bilkö, men inget kan förstöra min fredag ;> Besöket på volvo var lite segt men ändå intressant när de snacka om miljön och säkerheten, viktiga grejer! och jag måste säga att jag blir övertygad att köpa en volvo när jag blir stor! Men besöket var roligt med mina klasskompisar såklart! :) Min klass är skön måste jag säga, idag var den de iaf ;)

Bussen släpper av mig i fbg :D perfekt! Sen ska jag hem och fixa mig och vid sju blire att äta kebabrulle med pappsen. Sen kör han mig och jasmini till olivia där det blire lite förfest :D Efter det drar vi till kim där det är fest! TAGGGGGGGGGGGGA. Kommer bli och är en super fredag!

Love, s.




Kommentarer
Postat av: liindblaads

Lucka 4 är nu öppnad, kolla om de va du som va bakom ;)

Annars anmäl dig till lucka 5 i samma inlägg :)

kram

2010-12-04 @ 09:48:19
URL: http://liindblaads.se
Postat av: sofia

hoppas att du får en bra dag:)

2010-12-04 @ 13:31:23
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0