aszzzs bra helg!

Nu sitter jag i min säng och chattar på msn, en helt vanlig söndags grej alltså. Men dagen har inte varit som vanlig, först blev jag påkörd av en motor cykel och sen fick jag åka med den till sjukhuset och på väg dit så hittade jag en trisslott och vann tre miljoner....!

haha, nej ska jag vara ärlig så stämde inte de två sista grejerna ;) Men det har varit en full och en nice dag. Den började redan halv åtta och sen halv timme efter satt jag och maria typ helt döda (vi var liiite trötta) på en buss till Kungsbacka för att sedan ta oss in till götet eftersom jag skulle springa Mellan göteborgsvarvet som är 5,1 km. De var faktiskt riktigt nice att springa, hade en stor hejjaklack med mig som var till stort stöd :)) men tyvärr så fick jag håll, brukar har lätt för att få det och denna gången fick jag så fruktansvärt ont! Fick typ inbilla mig att man inte kunde dö av håll för fy fan vad ont det gjorde! Men efter stund av plåga så blev det bättre som tur var :) hatar bara att jag fick håll för annars hade jag nog kunnat få en väldigt bra tid (vet dock inte min tid än), men men bara glad jag sprang :D

På eftermiddan kom jag hem och solade det lite, duschade, badade (andra doppet för helgen! hehe, dock var detta ett varmt dopp för bada i jacuzzin), åt och fixade mig för sen bärde det av till over the rainbow med syster! Vi var och kollade på den musikalen där mina kompisar spelar med i bl a emma, oscar, elias, tove och en massa mer duktiga människor! Alla sjöng, dansade och spelade jättebra. En mysig föreställning helt enkelt (y)

Ni får bilder och text om vad som hände i lördags imorgon, det var en toppen verkligen!
love, s!






En idolbild på fina oscar som spelade så braaaa! :D

Kommentarer
Postat av: johanniii

JAGMISSADE OVER THE RAINBOW :(:(:(:(

2010-05-24 @ 16:38:18
Postat av: johanniii

JAGMISSADE OVER THE RAINBOW :(:(:(:(

2010-05-24 @ 16:38:50
URL: http://www.snapitbitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0