Destu mer shopping destu bättre!

Nu ska ni få se min shopping som jag gjorde igår :) Ska även til stan idag och kolla lite, kan inte få nog så länge man har pengar! Men det blir inte så länge idag för sen ska vi åka båt ut i skärgården med den andra trevliga familjen vi var hos igår. På kvällen blir det troligtvis gröna lund. Dagen blir nog skit kul och ute lyser solen, underbart :) Nu ska jag iväg och äte hotel frukost, finns det något bättre? Älskar hotel frukost så himmla mkt.
Love, s!



Jag har länge behövt en ny väska och igår hittade jag den perfekta för det perfekt priset! älska stockholm!

Ett linne från hm.


Mina underbara nya skor, passar till allt och gör allt lite snyggare ;) De är typ som ballerina med en liten klack.

Lite små grejer som jag köpte. As sköna oranga vantar och två st lila fingervantar för endast 20 kr tsm från HM, nu lär jag inte frysa när jag cyklar till skolan ;) All night long är fotskydd som man har i sin högklackade sko, jag köpte de på din sko för 50 kr. Sen köpte jag en skumgrej att ha till sminket från hm.

Ett linne från bikbok för 150 kr. De blir jättesnyggt och somrigt med ett färgatlinne under :)


Kommentarer
Postat av: Friday

niiiice :D

2010-05-15 @ 22:07:07
URL: http://lifeoffriday.blogg.se/
Postat av: Clara

du vet väl att skorna kallas pumps :P

2010-05-16 @ 16:25:10
URL: http://meltchocolate.blogg.se/
Postat av: majsan

Väskan va as snygg Stinis (Y) :D <3

2010-05-16 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0