Friiiiiday

Igår var jag ju på sex and the city 2 premiären, DEN FILMEN VAR JÄTTEKUL OCH SKIT ROLIG! Jag skrattade så mkt, den filmen gjorde en verkligen glad. De bästa med filmen är att alla är så olika varanndra, de blir roliga på olika sätt. Roligast är lätt Samantha och tråkigast är Carrie men Carrie gör ändå hela sex and the city så de är lugnt! ;) haha. Det finns två sex and the city filmer, i första filmen hände de mer "spännande" saker men tvåan var mkt roligare. Med korta ord: DESSA FILMER MÅSTE KOLLAS PÅ AV ER SOM INTE GJORT DET! :)

Idag kommer bli en jätterolig fredag, först bal och sen fest. Min syster ska gå på balen så ska kolla på henne :) Tänk att hon har blivit så stooor ;). På kvällen ska jag på fest, vart? De märker ni imorgon. Men är sjukt taggad !

Hare bäzzzt.
Love, s!



Söta klasskompisar på stantons, Hela dagen igår var verkligen great!


Kommentarer
Postat av: PL

du dricker väl inte alkohol stina???

2010-05-28 @ 12:19:03
URL: http://alkohol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0