En galen klass

Sitter med Jasmine som skrattar medans hon sörjer att hennes godis är hemma, att hon hatar att vara här och att hon slösat med sitt smink. haha, asså de är så roligt när hon är sur! fan vad jag skrattat idag alltså, vart glad hela tiden. Och nu är jasmine glad också, hon hoppar runt som en galning. Snacka om humör svängingar, min tjej alltså :))

Idag ska vi hem till mig och plugggga. vi ska göra klart lägenhetsplanering till hemkunskapen och kanske nått mer, betoning på kanske, hehe. Vill också bara tilllägga att våran klass är nog den mest galnaste klassen. De går typ inte en dag utan att någon blev hotat, kränkt eller hatat. haha, men seriöst ni skulle varit med på redovisningen på So:n idag.
Anledningarna till att lektionen sög:
1. ingen var förberedd
2. vi hade so med per sjövall 
3. alla var på störande humör
4. några skulle bli knivhuggna
5. Några skulle suga kuk
6. några skulle dra åt helvete.

brukar detta hända på era lektioner kanske ? :)) nej vad är de kallas, kärlek? hehe, nej inte direkt ^^ Men de är ju trots allt min klass så de kommer bli lite lite lite tråkigt att lämna den om en månad ;) kan ni fatta? BARA EN MÅNAD KVAR TYYP SEN LOOOV!

Love, s!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-04 @ 13:14:54
Postat av: Lydia

Svar: Yes! Det har jag :D

2010-05-04 @ 13:15:14
URL: http://lydiaajohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv. Tobbe tog bilden. Tack =D



Nice bilder på dig, snygga kläder! =D <3

2010-05-04 @ 15:36:48
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0