jag är sugen på...

att äta! Men mina päron är lika trötta som jag så de lär ta ett litet tag till. Hoppas de blir makaroner och bakon för de äger ju verkligen! Sen ikväll vill jag ha gooodis! Asså de är jättestörigt för jag är trött men kan inte sova eller vill inte men jag pallar inte gå runt att vara trött heller ju. hehe, idag känner jag mig lite brun iaf. var och solade med jasmine igår. Nu ska jag nog faktiskt fixa till mitt rum lite.

Love, s!


Här kommer bilder från igår innan gästerna kom...





klädslen igår, linne från bikbok och lackleggings från gina!




Kommentarer
Postat av: Emil Olsson

Söt :)

2010-05-01 @ 16:18:39
URL: http://mondoblog.se/olsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0