Jättehärlig helg!

Stockholm var super! De var skönt att komma iväg lite från allt. Har inte pluggat något på fyra dagar. Skööönt! dock lär jag få ta igen de i veckan... Idag kom vi hem vid fyra, då träffade jag johanna. Vi gick på en lång mysig promenad och pratade, skönt att prata ut sig ibland asså. Sen bad pappa mig så snällt att hänga med och handla, alltid ett äventyr att handla med honom, haha. Ni ser nedan på bilderna vad jag gjorde på lördagen.
Love, s!

På väg till tunnelbanan på fredagen, jag, pappa och syster!

Fortfarande på väg... kommer vi hinna med tunnelbanan som sen leder till bussen? ;o

jaaaaa, vi hann! ;) haha.

mysig middag i Fredags i deras hem i nacka! :) många i där... ;)

Vi spelade kort på vägen till vaxholm på lördagen, vi spelade neger och president. annie ägde oss alla och vann varje gång! aja, de var ju iaf en Wernersson som vann ;)


DE VAR AS GÖTT VÄDER! :D just där blåste det lite så jag satte på mig min jacka.. jag var ju tyvärr förskyld under hela resan :(

Vi åt en jättegod lunch på vaxholmen, solen värmde verkligen på där kan jag säga. hääärligt! :)

Behöver bilden någon förklaring...? ;)


Mina fina päääron!

De bärde av till Gröööan!

De åkte ner sketet (höjdskräcken) medans jag åt munkar, haha. Jag åkte den innan med ellen medans de andra åt, hehe. Jag åker ju allt...! ;>


Adam, Annie, Stina och Ellen laddade för uppskjutet! Besök söta Ellens blogg här!


Erik saade sjöng på sommarkrysset som spelades in när vi var där, Erik sjunger bra live med :) och ser lika bra ut...

orup!


EMD var programledare för sommarkrysset denna gång! :) jaaadu, de är ju inte fula iaf ;)



Kommentarer
Postat av: j u l i a

åh, verkar som ni hade de awesome sötnos :D <3! vi får åka till liseberg ngn gång när vi är, åker med alla saker, det är så sjukt kul :D <3

2010-05-17 @ 16:33:24
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Dorotea

jättefina bilder :)<33

2010-05-17 @ 17:22:21
URL: http://doroteajonason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0