Jag är tillbaka!


Denna bilden är typ två år gammal. Jag till vänster, Elin i mitten och jenny till höger :)) bilden är tagen på Elins b-day!

JAG ÄR TILLBAKA = JAG HAR FÅTT MITT LIV TILLBAKA! woooho, fezzt. Skolan tog ju typ mitt liv förra veckan men nu är allt klart! om de inte ger mig mer så att säga men det räknar jag inte med ;) Idag har jag varit med elin, vi lagade mat, chillade och drog sen och träna. Alltid lika trevligt! Och jaaa, jag skippade solning idag, det är ju så jävla skönt att sola men kände att jag vill spara på pengara och har ju faktiskt blivit brun av solen ;) Så min kropp fick vila lite från alla faaarliga strålar (så himla mkt snack om solarium, ena stunden lika farligt som vanlig sol andra stunden är det livsfarligt med solarium, man vet fan inte vad man ska tro!) Efter dusch efter träningen gick jag ut på promenix med Johanna Lindell! så himla längesen som vi träffades så vi hade mkt att prata om så det blev en lååång promenad. As nice :)

Godnatt alla galna!
Love,s!

Kommentarer
Postat av: PL

HHAhahahahahaha kolla MITTT HÅÅÅÅRRRRRRRRR

2010-05-25 @ 16:08:43
Postat av: Johanna L

vi måste gå ut igen och prata snart det var så sjukt nice!! :D

2010-05-25 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0