Lördag!



Bilder från donken, fråga inte om varför vi har muggen på huvudet. de bara blev så, jag och maria är lite lite galna när vi tsm ibland, haha.

Vaknade idag lite efter tolv med Maria jämte mig, alltid lika mysigt ;) Igår åt vi på donken. Blåste så himla mkt påvägen dit, flög bort seriöst typ ;o men på vägen hem var de medvind. de gillades (y) Vi drog till willy's och köpte godis också. På kvällen skulle vi kollat på sex and the city filmen (har sett den ett antal gånger och längtar som fan till tvåan kommer på bio). Men då så tekniska som vi är trycker vi (maria) på en konstig knapp och de blir myrornas krig på skärmen och sen kunde vi inte fixa de så det fick bli att se the nootbook på datan. Vilket jag inte ångrar för både jag och maria gillade den filmen, så mysig ju! men snacka om att de ända den handlade om var kärlek, men de ska man inte klaga på ;)

Idag så får vi se lite vad som händer, så spännande ;)
Love, s!


Film på väg till donken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0