Mitt hår 09-10


i början av färgningen...




för mörkt hår här....


fin färg här....



dagen efter slingningen i sverige....

En och en halv månad efter slingningen, solen bleker verkligen för här är jag ju mkt blondare än bilden ovan. Tänk så blond jag kommer bli i sommar sen...! GILLAR FÄRGEN PÅ HÅRET!

webbcam historia med mitt hår skolåret 9 ;) Färgade det brunt dagen innan skolan började nu i 9:an och i februari då jag åkte till Thailand så körde jag med citron i håret för ville bli ljusbrun igen. Jag gjorde även lite slingor där som gjorde håret ljusare men de var i mitten av april som jag gjorde riktigt många slingor i håret och efter det har solen gjort sitt jobb och nu har jag den perfekta hårfärgen, enligt mig själv då ;) De var kul att testa att vara mörk brunett men tkr mkt bättre om denna färg :) speciellt till sommaren men får la se vad det blir till vinten...!

Love, S!

Kommentarer
Postat av: Friday

Jag har gjort planeringen i photoshop! :)

kram

2010-05-31 @ 15:40:50
URL: http://lifeoffriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0