Moooovie staaaars here we are!

Nu är jag i skolan och jag är på toppen humör! :D Engergy in thhha house you know. Idag blev jag filmad i skolan för komunen, de var kul. haha, nej det var faktikst inget speciellt ;) Nu har jag träslöjd och ska måla mitt bord rött. Min träslöjds lärare fick nyss panik/damp/ryck och slängde ut min klasskompis, så idag äre lite action i slöjdrummet, hur ska denna lektionen sluta? alltid lika spännande...!

Love, S!'



Idag äre sommarklädsel som gäller, hoppas verkligen inte det börjar regna! :o Om ni undrar vf jag står mitt i klassrummet och tar bild så är jag rastlöst... som sagt idag har jag mkt energiii.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

haha du kan va plutt ändå :D, jo men den 20 ska gå bra :D <3, vi kan prata om de ngn annan gång när de börjar närma sig, men ja är ganska säker på att de funkar. Ska kolla med rebecca när vi åker till öland :D

2010-05-20 @ 09:52:45
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: pl

erklänn det var en babbe han slängde ut ?

2010-05-20 @ 18:57:57
Postat av: Karro :)

DU är så söt stina! :)

Du det finns nog ett datum som jag eventuellt skulle behöva byta tid med dig på vallarna, tror det var den 8 Augusti, men vi kan snacka om det senare någon dag.

Ha det fint sötis! <3

2010-05-20 @ 19:57:37
URL: http://kakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0