Mother b-day!

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR MAMMAS FÖDELSEDAG! HURRAHURRAHURRRA....

Dagen började med att jag verkligen inte orkade gå upp! inte en sån bra början men men... jag gick iaf upp eftersom det är ett måste och jag skulle ju upp och sjunga för mamma! :) Så jag gick upp och plockade lite vårblommer till mamma och sen gick resten av familjen in till mamma och sjöng. mysigtmysigt! Mamma fick ett halsband av mig och annie tillsammans. De var ett hjärta och en kedja till de, väldigt fint. Jag hade ju tagit bort mina föräldrar som vänner på facebook för ett tag sen och nu i födelsedags presant så önskade min mamma sig att jag skulle bli vän med henne så de fick hon av mig med, att bli vän med mig på facebook alltså. visst är jag en snäll dotter? ;)

Ikväll blire att fira mammsen och efter skolan ska jag plugga om det inte är så att sängen drar mig till den, är såååå himla trött just nu :( Sitter med jasmine på engelskan men snart blire gympa.

love, s!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0