Onsdag!

Jag gillar Onsdagar! har alltid gjort, varför? Jag vet inte, de är bara så hääärliga! :)) Idag har jag klippt gräs och fixat i trädgården för att få ihop så mkt pengar jag kan till operation dagsverke :D Nu lagar jag makaroner och korv, muuums! hehe, är rätt så hungrig nu ;) Snart kommer jag vara i vinberg hos jasmini, de blir mys. Jag gillar vädret men vill ha de ännu värmare, hehe jaja man ska inte klaga! så länge det inte regnar så är det great.

Igår var jag med Max ju och vi kollade på en hel konstig film som hette All about Steve. Den var rolig och så bara det att handlingen var helt galen, eller mer konstig var den. Jag skulle inte rekommendera den men jag ångrar inte att jag såg den ;) Senare på kvällen åt jag pizza och gick sen jag ut med simon. Eller gick och gick, vi gungade och sen låg vi på min studsmatta och chilla.

Hare bäzzzt.
Love, s!


En härlig vårbild från fina gamla tider.

Kommentarer
Postat av: Max ;d

Hahahha gillade du inte filmen? ;) haha :d



ey... adda min msn :o



[email protected] tror inte du har den nya ;o <3

2010-05-26 @ 21:49:03
URL: http://MaxiiZ.bilddagboken.se
Postat av: Sofie

härlig bild!

2010-05-27 @ 06:54:22
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0