partaj

Grattis till min bästavän som blir 16 idag! Jasmine fyller en dag före mig den buusen! :D Nu tänkte jag att jag ska svälja all min frustration över de jag skrev i inläggen nedan och ha en suuuper söndagskväll. 20 pers (en del av min släkt) kommer hit för att fira mig :) De blir god mat och sen favvo efterrätten maräng switch. Looove it!

Igår kväll var jag med Sara och Kajsa. Vi hyrde film, såg filmen, snackade, spelade kort och myste. De blev en lyckad lugn lördagskväll :) imorse drog pappa upp mig ur sängen och vid tolv hängde jag med honom och hans vän ut och sprang. Min femte mil för året :) lite stolt jaaa (a)

Ha de super,
love, s!



Kommentarer
Postat av: stephanie

GRATTTISSS LOVEEE<3

2010-05-09 @ 18:57:00
Postat av: j u l i a

fan va snygg klänning :o <3

grattis på dig gumman i förskott, för du fyller väl år imorgon ?:D

2010-05-09 @ 19:12:39
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: S A N N E

sv : taack ! :)

2010-05-09 @ 20:10:11
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0