shopping från halmstad!

Jag har ju sagt att jag ska lägga ut vad jag köpte i halmstad i torsdags så här kommer de. Köpte härliga sommarkläder :) idag är segaste dagen på länge. jag har verkligen inte gjort nått. Men de gillas.

Love, S!


Önskar mig dessa i födelsedagspresent. Ville så gärna köpa de men tänkte bättre att spara in på de pengarna ;) Visst är de fina? Älskar accessoarer, har en del här hemma men de får alltid plats för fler!

OBS: ETT AS BRA KAP! snygga shorts som bara kosta 50 kr för de var rea :) köpte dem på HM.

Tjol från Hm, blir fin i sommar med bruna ben till!

De var längesen jag hade vita jeans, men de är nice till sommaren. Jag ska verkligen försöka att inte spilla ner dem.. Jag köpte dem på Cubus (trodde aldrig jag skulle hitta nått där inne men som sagt man ska aldrig säga aldrig).

Tillsist denna, lite chockad att jag köpte en ljusrosa klänning för brukar inte ha rosa men den var så somrig och satt fint på mig så kunde inte låta bli! Köpte den på HM för 200 kr, ett mkt bra pris :)

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

naaw taack ;)

2010-05-01 @ 19:15:58
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0