sjuk?

Jag är så himla trött och har ont i haaalsen :( är hemma från skolan idag, de är skönt men har den jääävla jobbiga hemkunskapen att göra som jag aldrig blir klar med. ångest ångest. Jag vill vara någon annanstans nuuu :( ! Jag plågar mig själv med, ska inte göra något annat fören den är klar. ändå sitter jag här på bloggen, hehe. nej men sen ska jag äta makaroner och bakon och kolla på tv och mysa så nu fick jag lite engergy när jag såg målet framför mig igen ;)

Matchen var kul att kolla på igår, jag och elin hejjade på vessige och de vann med 4-1 :D Men moppefärden hem var väldigt kall och de var nog den som gjorde mig förskyld :( ajaaa, jag överlever. tycker faktiskt de var väldigt skönt att slippa skolan idag. Nu kommer en bild på min gamla älsklingsmobil som jag kunde göra allt med utan att den gick sönder (misstolka inte allt) men nu har jag en mobil som är bättre på rätt många sätt på insidan ;) Har dock redan tappat den, fyyyyy stina. Men den lever än och har inte fått någon repa (y)

Det kommer ett roligare inlägg sen när jag är klar med hemkunskapsskiten. hatar den, skidededhejehkw.
Love, s!


min ex nokia mobil och min nyaaa älsklingsmobil, w995! ;)

Kommentarer
Postat av: pl

kan ju berott på att du tvunget skulle äta glass på samma gång som du åkte..

2010-05-12 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0