studsmatta ?!

Nu slutar vi hemkunskapen och skolan. Jag har gjort en as god rebarbermousse!  Jag ska vara med jasmine i eftermidda :) Vi ska till stan sen och kika runt lite och sen äta på stantons med lite tjejer från klassen. Efter det blir det efterlängtande sex and the city 2!

Jag har ett dilemma och de handlar om jag ska ha kvar min studsmatta eller slänga den? Den är 5 år nu och har varit framme hela vintern (littte lata ja) och jag studsar aldrig men den är ändå nice att ligga på den och chilla. Men de är så jobbigt när man klipper gräs för den är i vägen och man måste flytta på den och krånga.... Men ändå så är den ju så fin... haha nej men vad ska vinna? chill elller slippa krångel? Vad tkr ni? ;o

Love, S!

Jag har så fina minnen med min studsmatta ju...! här kommer bilder på när jag och jasse satte upp studdsmattan 2008 :)




Kommentarer
Postat av: jasmine

ha kvar den! :D

2010-05-27 @ 15:05:49
Postat av: Max ;d

Klart den ska va kvar?! :o :d

2010-05-27 @ 16:04:36
URL: http://MaxiiZ.bilddagboken.se
Postat av: PL

fick jätteont i knät av den. kommer dock inte ihåg vad jag gjorde

2010-05-27 @ 18:25:16
URL: http://www.valborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0