Sunshine

Jag älskar maj, underbart väder idag ju :) kan gärna bli lite varmare men de kommer ;) Dagen började med en promenad vid vallarna med Sanna. var längesen jag träffade henne, hon flyttade till götet efter att gått ut gymnasiet förra året. Vi lärde känna varandra via jobbet på vallarna faktiskt :) mkt nice. Sen drog jag hem och åt. Jag träffade jasmine vid tre tiden. vi låg på en filt på fotbollsplanen på AIK vallen och bara snacka och chilla i två timmar typ. Vi sprang runt och tog bilder ofc, så jasmine och stina stile ;) haha.

Nu lagar mamma tacopaj, min favvo! jag är jättehungrig också så de blir hur mummmsit som helst! Denna veckan har varit den bästa på länge tack vare dig, dig, dig och dig. och lite mig (a)

Love, s!

Här kommer bilder från vallarna, bilder från jasmine kommer sen:



Kommentarer
Postat av: mailjsan

Älskade Stina som alltid blir perfekt på bild :D

2010-05-02 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0