superstaaar

Idag är jag nog med på tv, värsta galet ;) jag var ju med och åt när de spelade in "kniven mot strupen" i falkenberg och ikväll går de på trean klockan nio så då kommer jag nog vara med typ 10 sekunder men ändå, då blir jag ju vääärsta känd! hoppas jag gjorde bra i från mig!! jag är skit nervöös, eller inte ;) haha, men glöm nu inte klockan nio! inte för att jag kommer hinna se de för då sitter jag på bio men ändååå (självklart kommer jag spela in min tv debut, om jag ens är med)!  Elvira duphorn kommer nog också vara med lite, suuuuperstar here we are!

Igår damer och herrar sprang jag 1,3 mil! helt otroligt, jag sprang med friskis och svettis så jag sprang med tre biffiga karlar och vilket tempo det var! men igår hade jag (tack gud) mkt energi så jag klarade av att springa alldeles utmärkt. Jag var dock väldigt trött när jag kom cyklande hem från stranden där vi sprungit. sjukt stolt över mig själv :)

Denna dagen kommer bli så jävla bra = Sex and the city 2 har premiär! Jag har alla avsnitt hemma + filmen och att det kommer en tvåa på denna underbara film vilket jag inte trodde de skulle göra pga bråk mellan skådespelarna osv är så jävla bra. Jag blev seriöst helt förtrollad när jag såg första filmen på bio i stockholm och denna gången kommer de nog hända samma sak, så jäääävla taggad! :D

Love, s!


+

= SÅÅÅ STINA STILE! Idag har jag tv debut (förhoppningsvis) och det är sex and the city premiär, kan det bli bättre? 

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-27 @ 10:51:45
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0