syskon...!

Kom nyss hem från stan där jag var och lämnade in min kamera som mamma råkade ta sönder i helgen :( tar lite mer än 2 veckor att laga, suuuuger verkligen för älskar min kamera ;) hoppas bara den går att laga! Jag fixade så att jag fick en låne kamera iaf. Ska om en halvtimme iväg och sola med Elin och sen ska vi träna som alltid på måndagar, hoppas de går bra med min försklyding ;s Vill man så kan man, right? ;)

Under helgen i stockholm så delade jag och Annie hotelrum. De menas med att de blev en del fajter såklart och mestadels så klagade min syster på att jag aldrig tog med nyckelkortet när jag lämnade hotelrummet för hon orkade inte öpnna dörren för mig hela tiden (fast de e ju jobbigare för mig som får vänta medans hon e på toa och iiiinte kan öppna dörren) osv. Jag kunde inte ta med det för jag kunde inte hitta nyckelkortet! Jag visste att jag hade de i hotelrummet men inte var.
- Men stiiiina, du är så slarvig! du får ju leta upp den!
- Men annniiiie, jag har letat! hittar inte den!
- Så typiskt dig Stina....

Och sen sista dagen då jag fick gå upp en sista gång och kolla så att vi inte glömt något innan vi skulle åka så hör jag att dörren öppnas av ett nyckelkort, jag blir chockad eftersom jag hade de enda nyckelkortet. Och då kommer annie in och gissa vart hon hittat nyckeln? I HENNES FICKA!!! Så typiskt henne asså, då hade hon tagit mitt kort! så har hon skyllt på mig hela resan och jag har fått lida av hennes tjat! säger bara en sak, stora syskon..........

Love, s !


syskon kärlek? ;)

Kommentarer
Postat av: mailjsan

hihih :D

Stina jag lyssnade precis på : Destiny Calling med Melody Club!

Kommer du ihåg när vi va i växjö och dansade till den låten!! :D

Så himmla mycket minnen asså <3

Love you halva.

2010-05-17 @ 18:27:33
Postat av: j u l i a

Jaaa sötnos! det vore skit kul ju :D <3 då bestämmer vi de tycker ja :D <3

2010-05-17 @ 19:57:19
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha så typiskt er!

2010-05-17 @ 20:41:03
URL: http://johannaablom.blogg.se/
Postat av: j u l i a

joo men ja ska kolla upp de :D ! vi löser det på något sätt iaf :D <3

2010-05-17 @ 20:41:34
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Dorotea

sv: vsg<33 :)



okej, då kanske det blir blå då ;P<33

2010-05-17 @ 20:58:44
URL: http://doroteajonason.blogg.se/
Postat av: linn

ahaaa, haha ne jag var där i Onsdags bara det att jag hann inte lägga ut bilderna då för jag hade bråttom till landet så jag la ut dom i söndags ;)

kram

2010-05-17 @ 21:17:34
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0