Tisdag!

Sitter och gravar åt slutet på bellatyras show som var förra veckan. Så himla kul när Dennis M tar handen ovanför munnen och gör då de han kallar för "gay posen" ;) Jag tycker faktiskt deras show är bra, den är rolig. Sen har de haft så himla bra och intressanta gäster.  Men ska hålla detta inlägg kort måste börja plugga nu :o Har svenska och hemkunskap att göra, skulle pluggat men jasmine idag men hon är sjuk :( Ikväll ska jag åka moppe med elin till Vessige och kolla på fotboll! De brukar inte hända att jag kollar på fotboll men jag de ska bli jättekul faktiskt, hoppas jag bara inte fryser häcken av mig ;s.

Grattis till Ida sötis som blir sexton år idag! Ska med tipsa om att inte äta för mkt salt, hade både salt och stripskrydda på mina strips innan och nu bara dricker jag och dricker men kan inte sluta vara töstig! stööörigt som fan ;) Jag vill bara säga som sista sak att jag älskar att smsa med mina nya mobil så smsa mig! :))

Love, s!



Jag gillar min klädsel idag :)

Kommentarer
Postat av: j u l i a

hahaha javet erkänn de var kul :o , haha :D <3

skit fin outfit :D

2010-05-11 @ 23:59:27
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0