So Stina stile...

INTE Stina Stile:

* låtar utan text. Man sitter ju bara och väntar på att nått ska hända? När de är avslappningsmusik kan de funka men ändå so not stina stile...
* sitta och vänta och spilla en massa tid. Älskar att komma prick till saker eller en minut tidigare, komma alldeless för tidigt till saker är tråååkigt.
* Gå ute i mörkret! Blir rädd av att tänka på det... ;s
* Kolla på filmer där folk dör hela tiden. Ni hör ju själva hur tråkigt det låter!

Stina stile:


*Tåg ist för buss och bil! Tåg är bekvämare, man blir inte åk sjuk och de är billigt (om du använder resekortet och reser inom öresundstågen, älskaaaa öresundståg). Tåg är bäst för miljön med =)
* Shoppa på rea, sååååå stina stileeee. Jag menar vem gillar inte att hitta riktiga kap? ;) Men ibland måste jag tänka "köper jag denna för att de är rea eller för att jag vill ha den?" haha, de är bara för är de rea så blir man/jag så frestad!
* Gratis är gott! Nu låter jag snål eller kanske as positivt. Men om man inte läser de ordagrant så menas de enligt mig med att allt som är gratis är värt att testa, vad har du att förlora liksom? gratis är gott (=) för du har ju inget att förlora på de!
* Att alltid ha mobil med sig! Annars är man ju utan den (?!) och det går ju inte bara!
* Cykla! cyklar över allt som de går om de inte ös regnar.
* Träna. Vilket ni kanske märkt.. tränar ofta för de är kul men klart är de inte alltid jättekul men kroppen mår så mkt bättre efter ett träningspass.


Paint är inte heller så stina stile men jag försöker iaf så vem vet det kanske blir! ;) Har dock lite att lära mig sådana fall...

Kommentarer
Postat av: DIn maijsan halva

Har inte tänkt på de men de du har skrivit om dig själv där uppe til höger låter så jvla bra och proffesinellt hih :D

Stina kör paint ah du kanske inte slår kissie men mig haha jag suger fan på paint xD

love you bitch <3

2010-05-25 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0