lördagsmys

Hej alla glada! Jag är bra humör bara lat (a) haha, blev ändrade planer idag. Var för trött i eftermiddas för att lämna sängen så träffa aldrig jasmine. blir imorn ist tror ja :) Sen ikvl passade de inte att träffa de andra tjejerna så jag ska bara chilla hemma men de blir nice för är trött! ska äta grillat med föräldrarna och sen kolla film och äta godis. jag ska se filmen hur man blir av med en kille på 10 dagar, den verkar jättemysig och de är ju en gammal film och alla jag frågat om dem vill se den med mig har redan sett den så den verkar rätt poppis ;) hehe.

Jag drog mig ut ur sängen innan iaf och träffa johanna, hon bor nära så de är smidigt. båda var lika trötta men de var nice att komma ut lite :) Jag letade efter väskor på internet innan, brukar aldrig shoppa på internet men tänkte att väskor är ju rätt lätt att se om man vill ha eller inte. de behövs ju liksom inte testas ;) men jag var inne på bubbelroom och nelly, nått tips på en annan hemsida att gå in på och leta efter väska?

Glöm inte att lägga till mig på bloglovin så vet du när jag uppdaterar (du behöver inte ha blogg för att vara medlem) :)


Jag har tänkt hela dan bara nu ska jag lämna datan och göra bla bla men har jag gjort de? nejnej, jag har läst ännnu en blogg ;) men nu NU ska jag faktiskt ta och skriva ut foton att sätta upp på min vägg. *duktiga jag* ;).
Love, s.



denna filmen + godis och chips ska roa mig ikvl!

Denna väskan hittade jag, typ en sån här stil vill jag ha på min väska :)

Detta är en bild på min älskade vän johanna! Hon körde mig till stan igår för vi skulle fixa lite saker.  Första gången jag åkte med henne och de gilldes! :)) De var alltså hon som jag gick ut med innan idag/kväll.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: ja, va kul , såg det på fb :D, nej vi hade inte så mycket till fest men vi firade först en kompis hemma hos henne två kompisar och jag med en massa god mat sen stack vi ner på stan o träffade en killkompis och sen stack vi hem till pappas lägenhet och umgicks med en massa härliga vänner där, super mysigt var de verkligen ;D! sen kom en söt kille med :D , hihi ;D <3, vi får börja med vår mailkontakt igen tycker ja :D! <3

PUSSSS

2010-05-01 @ 21:55:02
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: karro

Det blir nog en lista, tack för tipset! :)

Hoppas du hade en bra kväll! :)

2010-05-02 @ 10:14:13
URL: http://kakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0