min födelsedag!

Hej alla söta som läser min blogg! :))
Igår var ingen vanlig dag för då vare min födelsedag! :D den dagen var gryyyymt bra. Seriöst, de var inget som var dåligt me den! Är de bara jag som fortfarande tycker de är stort med födelsedagar? Jag älskar födelsedagar! De är bara en dag som de handlar om bara dig själv coh den dagen ska ju vara bäst med! ;) okej, inte bästa dagen, den kan man inte planera utan den bästa dagen bara blir bästa dagen men hur som helst födelsedagar ska vara roliga och bra!

De började dagen innan egentligen, pappa läste ur sin dagboken om vad hände den dagen då jag föddes. De var en tisdag och jag ploppade ut klockan fem, för 16 årsen. De är en jättemysig tradetion som vi har. Nästa morgon väckte de mig med frukost på sängen, presenter och en fin sång! Jag fick en massa trevliga saker så som ny mobil, underkläder, kläder och smink m.m. Dagen i skolan var inte som vanligt den heller utan vi hade ridning (jag var jätteduktig men fy fan vad läskigt de var när hästen började små springa! gubba ju som fan ;s). De var jättekul och resten av skoldagen var chill. Jag, Annika och jasmine drog sen ner till stålboms för att fortsätta firandet av min b-day där. Vi firade jasmines födelsedag lite med :) Jag åt en jättegod blåbärspaj!

Vad är de för speciellt med måndagar? Jo, solning och sen träning med elin :)) Så efter fikat stekte jag lite sovandes på solhuset för att sen en timme senare hoppa runt som en galning på friskis och svettis. Dagen slutade med en jättegod pizza från entill med Elvis och Elin. Kebabpiza ofc ;D

Love, s!



Två bilder från släktkalaset i söndags, de var ett kul kalas! vi spelade spel, alla i släkten wernersson är envisa så gissa om de blev några blodiga fajter? ;) haha, men här kommer en länk till min söta kusins blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0