Storstaden imorgon!

Imorgon tidigt bär de av till Stockholm med familjen. Vi ska kolla på björn skifs show som pappa fick i födelsedags present. Vi ska vara där under hela lång helgen, ska bli så skönt att komma iväg faktiskt. De är kul att de händer något extra liksom :) Vi ska träffa gamla vänner där, shoppa och åka båt ut bland de fina! De kommer bli fina bilder, jag kommer blogga från pappas data med fritt bredband :)

Idag var jag nere i stan i falkhallen, jag var på min väns kajsas teater lektion. Hon behövde mig så då var jag ju tvungen att ställa upp :)

Nu måste jag packa.
Love, s!

Bilder från hotellet:


Hotellet vi ska bo på är ett gammalt fängelse, lite spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0