konfirmation på öland

Jag har haft många väldigt bra sommrar så de är svårt att säga att förra sommaren var den bästa men de var så jääävla bra! Då var jag på konfirmationsläger i fyra veckor, de lägret fick mig att växa som person så himla mkt! Jag fick många bra vänner och fick verkligen ett minne för livet. Jag var på kastlösa på öland med lite mer än 20 andra ungdomar. Jag rekomenderar stark dig som inte är komfirmerad att åka på läger ist för att göra de hemma i kyrkan, du får en sån speciell upplevelse om du gör det nån annanstans! :) läger i huvudtaget är så himla kul, så åk på de! Gör man inget speciellt på sommaren är det lätt att tiden bara går och efter åt minns man inte alls vad tiden gick åt.

Jag hoppas min språkresa blir minst lika bra som detta lägret.
Love, s!

Lite härliga bilder från i sommras:

Jag och min rumskompis steffi! hon bor i florida men är i sverige på sommaren :) en mkt fin vän.

Julia och maria, de andra två som delade rum med mig och steffi. Gissa om de rummet alltid hade något att prata om? ;)


Petter, han var en sån sjukt skön kille där! jag hade så himla kul med han alltså, minnen... ;)


Vi hade en liten annorlunda vattenkrigs tävling...

Asså killar killar... ;)


Alla sov under öppen himmel, så himla mysig!


haha, sötisar!



Bra minnen är något som aldrig försvinner så skaffa dig de.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

åhhh gumman ja saknar allt de så himla mycket! :D fina minnen det :D <3!



sv: ja de får vi se till att göra, nej växjö är ju inte de roligaste, hehe o ofta regnigt, men man skulle kunna umgås o bara chilla o prata o gå på ngn bra bio så om vi inte hittar på ngt annat :D <3!

2010-05-12 @ 19:16:58
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Clara

love love love<3

2010-05-14 @ 22:23:32
URL: http://meltchocolate.blogg.se/
Postat av: stephanie ambjornson

aww, I love stina <3

2010-05-16 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0