räddamig...

Hej, jag lever än. fast det känns dock som om jag drunknar i plugg, iaf mitt liv dunknar lite. Men imorgon ska jag räddas för då är det helg! En rätt så fullbokad helg dessutom så de är nice! Plugga gör jag på vardagar för att plugga på helgen känns så hemskt, är det bara jag som känner så? Fast eftersom våra lärare bara ger mig mer att göra hela tin så kanske jag får plugga imorn efter skolan iaf :( Folk säger att det snart är sommarlov men det känns väldigt långt bort nu, våra lärare ger oss bara mer saker att göra hela tiden, ser fan inget slut ;o aja aja, blir la glad när jag får mina resultat, alltid nått ;)

Idag var jag i stan och kollade om mammas stulna cykel hade hittats, men så lyckligt lottat var jag inte. Någon som sett en röd skeppshult cykel? ;) Sen bärde det av till friskis och där var jag på ett spinningspass och sen blev det även gym. Beach 2010, here I am!

Love, s!


Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: facebook fuckade sig, ja linnea ville inte att ja skulle ha kvar videon för hon pratade om en kille hon tydligen hade på fb haha, men du kan få se den, ja kan skicka den på msn eller någo ;) men erkänn asroliga :D , sånna jävla roliga minnen vi har sötnos, de är sjukt! :) JAAA men ska chekka de en extra gång så ja vet :) as nice hade de varit :D <3

2010-05-20 @ 21:28:04
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: Karro :)

Ja vi får träffas med våra Scheman, det var måndagen den 31, alltså måndagen om två veckor tror jag :)

Ha det fint och så hörs vi :) <3

2010-05-21 @ 14:06:40
URL: http://kakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0