Bara en vecka kvar!

Hello alla readersss! :) DE VAR SÅ JÄVLA GÖTT ATT SOLA OCH TRÄNA IDAG! Somna i solariet (a) Men nu ska ni vara stolta över eran bloggare för var så duktig på friskis och svettis passet idag, jag och elin ägde! asså de är inte en enda muskel man inte rör, de kan jag lova. Jag orkade jag göra allt hon visade idag, de ända jag hade i tankarna var beach 2010, haha. Dagen har varit bra idag, kollade på ett halft Grey´s anatomy avsnitt innan, asså jag vill ju gärna se klart de men borde plugga. vad ska man välja? ;s

Idag är de bara en vecka kvar tills min dag, min födelsedag.
Love, s!

Bilder från min födelsedag 2008:



Är inte födelsedagar härliga? :)

Världens bästa Erin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0