Hej alla glaaaada!

Hej alla. Nu hade jag kunnat börja med att be om förlåtelse för att att jag inte bloggat under dagen. Men tänker jag göra de? Nej, absolut inte. Jag kan självklart berätta varför jag inte bloggat men varför ska jag be om ursäkt? ta inte illa upp nu ni som ber om uräkt för "dålig uppdatering" men jag måste bara säga: ni behöver inte be om ursäkt hela tiden. Alla har ett liv, vi som bloggar också och de lär alla andra fatta :D

Så nu när jag har fått säga vad jag tycker ska jag börja detta inlägget med att säga: Idag har jag inte uppdaterat för jag hittade inte min data sladd! sprang runt överallt men sen gav jag upp och kollade på Grey´s anatomy och chattade lite. Sen stack jag ut och sprang med friskis och svettis, detta blev min fjärde mil för året. De är så bra att springa med friskis för alla är så trevliga och peppar varanndra och när man springer med dem behöver man inte tänka på att hålla farten för de gör de åt en och med musiken i öronen blir det ännu bättre. Låter de inte hur enkelt som helst att springa? :)) Känslan efteråt är värd allt slit, lovar er.

De visade sig idag att jag inte alls är så dålig på no som jag trodde, mitt nationella prov hade självklart kunnat gå bättre men de handlade mkt om miljön och de är ju någon som jag kan en del om och som intresserar mig. Hade ingen aning att miljön var med i no delen fysik? hehe.. Men man får se hur duktig jag egentligen är när provet kommer tillbaka ;)

Om ni undrar varför bloggen ser ut som den gör är de för att jag är oerhört klantig och är inte ett dugg teknisk. Världens bästa johanna hjälper mig fixa bloggen och sen trodde jag att jag hjälpte till om jag ändrade stil mall (vi skulle bara ändra en liten grej) på bloggen men då försvann headern och allt som hon nyss satt dit :o såå jävla klantigtav mig! Men de kommer fixas, så snart kommer ni se en ny header på min blogg om ni inte hann sen den innan jag klantade till allt x( Men ett stort tack till johanna iaf!

Godnatt, love s!


Mina fina taco mackor som jag fick tips av karolina att göra :) Jag lagar mat en gång i veckan till min familj (de är inte de att jag älskar att laga mat utan de är en order från mina päron, men de är lite kul i bland faktiskt), detta blev en succé i familjen wernersson iaf :) De är baguette, köttfärs med tacokrydda, ketchup och ost på, väldigt enkelt & gott!

Kommentarer
Postat av: mailjsan

Fan va goda dom ser ut såna kan vi äta på fredag (a) :d

2010-05-05 @ 22:32:45
Postat av: karro

Dom e faktist riktigt goda och enkla att göra! :D

2010-05-06 @ 17:36:43
URL: http://http://kakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0