Valborg hos mig med en massa andra!

Idag är de 1 maj, de betyder dagen efter valborg och valborg brukar betyda fest och fest brukar betyda roligt och roligt brukar betyda folk och folket behöver vara någonstanns och denna gången betyder de att folket var hos mig ! Jag hade de jättekul och de verkar som om alla andra hade de med. Så de betyder ju en lyckad kväll ;)

Dagen efter är inte alltid lika kul, jag vaknade med elvis jämte mig. Fick gå upp och städa uterummet (några hade spillt cider och sånt) sen så vare bara att försöka äta nått och sen ta itu med spyan som hade stoppat avloppet i handfatet. MYSIGT! jag är extremt känslig för sånt och elvis klara de inte inte heller (bättre än mig ofc men vi fick inte bort allt) så elin kom men de gick sådär. Till slut fick mamma bort allt, man bara snääääällla vf gick den som behövde spy  te toa ist :( skit samma, nu är de borta! Behövde städa hela hsuet egentligen men mina snälla päron hjälpte mig.

Ligger nu i min säng och önskar att de fanns nån tablett som gjorde en pigg! Somna tre och vakna tio... får sova lite sen för ikvl ska jag träffa vänner och kanske jasmine efter lunchen om jag orkar. är så himla trött nu :/ men men allt är värt besväret för igår ägde.

Love, S!


Först grilla vi och åt :) Markus, jenny och elin på bilden.

Johanna, emma, elin Darhult och markus! En mkt gullig bild ;)

Elin och hennes boobies, hehehe...

PAAAAARTYYY, johanna, jenny, elvis och simon :)

simon, jag, jenny och jag tror de är sara som blev lite ihop klämd där i mitten ;)

Emil, markus och elvis!

Rasmus och elin! Ett mkt sexigt par?! ;)

SteaaaakaN emil ;) denna kille är super nice, jag tycker verkligen ni ska besöka hans blogg. Här är en fet länk dit!

Ser helt borta ut men på bilden är sara, jag och emil!

Ohhh, vad mysigt! haha, markus och jag :)

Sara bara: vi gör limbo! så sprang vi runt och tog fram en sån. haha ägde ;) men jag suger verkligen på att gå under en sån sak! men sara verkar ju iaf klara de rätt så bra iaf :)

Tack för igår för fan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0