woooho!

Denna dagen har varit väldigt bra för att jag har gjort den bra ;) jag har varit så himla duktig för jag har pluggat en massa, solat och tränat. Jag har till och med bränt mig lite på ryggen idag :o inte så konstigt om man tänker på att jag har vart ute ungefär hela dagen ^^ så himla härligt! :))

Klippte gräset idag så nu har jag lite mer pengar att shoppa för i göteborg :)! Men jag kan tala om att det var en het kamp mellan mig, gräsklippan och mina hörlurar! De var så mkt gräs idag och de gjorde så att det var väldigt tugnt att dra gräsklippan, de var verkligen ett hårt träningspass ;) Mina hörlurar åkte ut hela tiden, så himla störigt! Och när borde hörlurarna till musiken åkte ut + att gräsklippan fastnade någonstanns klarade inte mitt humör av så jag kan tala om att både hörlurarna och gräsklippan har fått en del skäll av mig idag, hoppas de har lärt sig något ;)

Vädret har verkligen gjort denna dagen så himla bra! var ute och sprang innan med, perfekt med detta väder!
love, s!

Dagens klädsel har bara varit shorts och bikini så de får bli gårdagensklädsel:

'
vitt linne: bikbok gult linne: gina blå tröja: paris (fick av syster i födelsedagspresent) jeans: JC eller bikbok ;s

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha kan se framför mig hur du står och skriker på gräsklipparen och hörlurarna ;)

2010-05-19 @ 22:54:49
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0