Back on track | tatueringar

Det var mysigt och roligt med maddzz idag :) Vi lagade mat, var ute och gick och chillade. Helt plötsligt hittade Madde en penna och då började vi måla på varanndra, haha. Ni ser nedan resultatet, himla fint va? ;) Ikväll har jag för en gång skull varit och tränat! Förra veckan känns som den mest-icke-rörande-vecka-ever och det var de också. Jag menar jag tränade inte på en hel vecka + att cyklade nästan ingeting! Sinnens... cyklade ju inte till tågstationen pga att min utbytesstudent inte kunde cykla.. hehe ;)

Kollar just nu på "uppdrag granskning". Det handlar om en bröstoperation i Polen som inte alls gick bra till, hemskt och man blir arg av att se att människor ljuger en massa för att tjärna pengar, nu ligger kvinnan som drabbdes medvetslös med flera hjärnskador. Så dagens tips:Gör inte en skönhetsoperation utomlands för du vet inte vad som kan hända och du har ingen säkerhet om det händer något dåligt!

Love, s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0