Bildbomb från Frankrike

Denna bilden togs samma kväll som Annie fyllde år, med andra ord samma kväll som vi träffa henne för första gången på 10 veckor! Innan vi gick ut och åt så "förfesta" vi lite inne på hotell rummet ;)

På fredagen så shoppade vi och åkte på en båt utflykt. Som ni ser så var det varmt, man behövde inte alltid ha på sig sin vår jacka! Riktigt härligt när solen sken varmt :)

Söta annie! Min fina syster som är aur pair i Marsille, där vi var och hälsade på.

Älskar min fina syster! Känns tomt utan henne hemma men hon trvis kanon i frankrike så det är ju bra :)

På fredags kvällen gick vi ut och åt sen så tog vi en drink (eller alla utom mig tog en drink...) med Annie nya vänner! De är dem två tjejerna på bilden hon umgås och festar mest med. Härliga tjejer, båda kommer från England.

På Lördagen visade annie hennes skola som hon pluggar franska i, vi gick vi på en marknad och åkte till stranden där vi också åt en riktigt god lunch :)

På lördags kvällen så var vi på middag hos annies familj där hon är aur pair (alltså tar hand om barnen hos). Familjen lagade god mat, barnen var skit söta och vi hade lätt att prata med dem så middagen blev lyckad! Annie verkade vara en favorit bland barnen vilket ni kan se på bilden ovan.. ;)

På söndagen var vi på en känd kyrka och tittade på utsikten men också var inne i den fina kyrkan. Sen åt vi en stor lunch innan vi tog flyget hem vid fem. Besöket blev riktigt lyckat! :) Det var tur att Annie är så bra på franska för på resturangerna vi åt på hade det bara menyerna på franska, alla skyltar var på franska och nästan inga människor kunde prata engelska! Fick en liten chock att dem var så dåliga på de, men vi kunde ju bara fråga Annie så det löste sig ;) Till vår åker vi dit igen och hälsar på Annie igen , då kommer det vara ännu varmare. KANON KUL! ;>