Bonde söker fruuuuuuuu | träning med elin

Jag och Elin skulle gå på medelpass med jörgen som ledare idag men när vi kom dit så hade dem bytt ledare och Monika skulle ha passet ist. Vid nedvarvningen då man går runt i lokalen så sa jag till Elin;
- Asså det här passet var lite...
- Stina aldrig igen! Om de ändrar passen igen så vänder jag i dörren.
HAHAHAHAHA, asså så jävla klockren kommentar! Asså jag och Elin blev svettiga men det var ju inte JOBBIGT. Inte som måndags passet ;) Så nej, inte min och Elins stil.

Kollar bonde söker fru, så himla söta dem är! as bra kärleks program juuu, men lite pinsamt ibland ;$
Love, s.


Kommentarer
Postat av: eleen

HAHAHAAAAAAA ÄLSKA BILDEN

2010-11-25 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0