Dags för gekås igen!

Igår fråga mamma om jag ville hänga med henne och pappsen till gekås och hur kan man säga nej till en gratis tripp till gekås? (åker alltid buss annars) Mamma åker till gekås typ en gång per år så då får man passa på ;> Elin och Elvis ska också åka med, det var längesen jag träffa Elvis nu så ska bli extra kul att träffa henne (: Elin träffa jag ju igår, vi tränar med varanndra varje vecka jöö!

Nu ska jag dra mig mot Elin, hon bor typ 2 min iväg med cykel ;) Vi ska äta friterade strips och nuggets, muuuuums! Äter bara friterade strips hos elin och det var så längesen nu så ska bli extra mumsigt, hehe.

Nu ska ni få se lite gammla bilder (typ två år gamla) på mig och mina två fina vänner.
Love, s.




Aww, så gulliga bilder man kan hitta på datan asså. fint med minnen!


Kommentarer
Postat av: pl

asså hahahahahahahahah hahahahaaaa

2010-11-24 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0